Přejít na obsah

Volná místa v administrativě

MATERIÁLOVÁ ÚČETNÍ (Ž/M)

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • zpracování účetních operací v rámci svěřené agendy,
  • evidence majetku, tvorba skladových karet,
  • zařazení, vyřazení a inventarizace majetku,
  • měsíční uzávěrky, účetní a daňové odpisy,
  • kontrola směrnic, interních předpisů a formulářů,
  • kontrola náležitostí daňových dokladů a jejich evidence,
  • komunikace s kolegy napříč Službou.


Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání - ideálně ekonomického směru,
  • pokročilá znalost MS Office,
  • efektivní komunikace a schopnost spolupráce.

 

EKONOMICKO - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (Ž/M)

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS,
  • podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému,
  • příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek,
  • vedení pokladny (hmotná zodpovědnost),
  • správa cestovních příkazů,
  • administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál).

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
  • uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě),
  • znalost MS Office,
  • výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci,
  • samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly.

 

ASISTENTKA SEKRETARIÁTU (Ž/M)

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání,
  • organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů,
  • vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení,
  • samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem,
  • komunikace v rámci ostatních pracovišť.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
  • uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou),
  • znalost MS Office,
  • výborné komunikační a organizační dovednosti,
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci.

 

KOMPETENT V OBLASTI TELEKOMUNIKAČNÍ TECHNIKY (Ž/M)

Služební poměr, místo výkonu: Praha

Náplň práce:

  • správa databáze mobilních telefonů a jejich příslušenství,
  • řešení požadavků souvisejících s přípravou a vydáváním jednotlivých komponentů,
  • komunikace s dodavateli, příprava objednávek a řešení smluvních vztahů,
  • práce s ekonomickým systémem a zajištění podkladů pro účetní oddělení.

 Ideální uchazeč by měl mít:

  • SŠ vzdělání,
  • velmi dobré komunikační dovednosti,
  • pečlivost a zodpovědnost,
  • orientace v moderních technologiích.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud budete nadále používat tuto stránku, souhlasíte s používáním těchto technologií. Další informace