Volná místa v administrativě
REFERENT(KA) ZAHRANIČNÍHO ODDĚLENÍ
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- komplexní administrativně-logistická podpora týmu zaměřeného na mezinárodní spolupráci
- zajišťování služebních cest – zajištění letenek, pojištění, komunikace s hotely, vyplácení záloh a vyúčtování služebních cest
- organizování a zajištění jednání a konferencí v ČR
- vytváření a vedení rozpočtu
- odpovědnost za správu interních databází – evidence, archivace
- podílení se na zpracování podkladových a koncepčních materiálů odboru
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B2
- výborné komunikační a organizační dovednosti
EKONOMICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS
- podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému
- příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek
- vedení pokladny (hmotná zodpovědnost)
- správa cestovních příkazů
- administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál)
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě)
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci
- samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly
ASISTENT(KA) SEKRETARIÁTU
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání
- organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů
- vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení
- samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem
- komunikace v rámci ostatních pracovišť
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou)
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci
KOMPETENT V OBLASTI TELEKOMUNIKAČNÍ TECHNIKY
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa databáze mobilních telefonů a jejich příslušenství
- řešení požadavků souvisejících s přípravou a vydáváním jednotlivých komponentů
- komunikace s dodavateli, příprava objednávek a řešení smluvních vztahů
- práce s ekonomickým systémem a zajištění podkladů pro účetní oddělení
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání
- velmi dobré komunikační dovednosti
- pečlivost a zodpovědnost
- orientace v moderních technologiích