Volná místa v administrativě
MATERIÁLOVÁ ÚČETNÍ (Ž/M)
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- zpracování účetních operací v rámci svěřené agendy,
- evidence majetku, tvorba skladových karet,
- zařazení, vyřazení a inventarizace majetku,
- měsíční uzávěrky, účetní a daňové odpisy,
- kontrola směrnic, interních předpisů a formulářů,
- kontrola náležitostí daňových dokladů a jejich evidence,
- komunikace s kolegy napříč Službou.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání - ideálně ekonomického směru,
- pokročilá znalost MS Office,
- efektivní komunikace a schopnost spolupráce.
EKONOMICKO - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (Ž/M)
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- vedení a zabezpečení evidence materiálových prostředků odboru, zajištění pohybu materiálu včetně evidence a následného zpracování v systému GINIS,
- podílení se na inventarizaci majetku a závazků odboru v interním systému,
- příprava podkladů pro měsíční závěrky, evidence a distribuce stravenek,
- vedení pokladny (hmotná zodpovědnost),
- správa cestovních příkazů,
- administrace agendy nákupů a objednávek (drobný a spotřební materiál).
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě),
- znalost MS Office,
- výborné komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup k práci,
- samostatnost, pečlivost, smysl pro práci s čísly.
ASISTENTKA SEKRETARIÁTU (Ž/M)
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- příprava a evidence dokumentů včetně korespondence, zápisy z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání,
- organizační zajištění chodu sekretariátu – objednávky občerstvení, uvádění návštěv, přepojování hovorů,
- vedení jednacích protokolů, příprava podkladů pro archivaci a účast na skartačním řízení,
- samostatné plnění úkolů zadaných ředitelem,
- komunikace v rámci ostatních pracovišť.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou),
- uvítáme zkušenost s administrativou (zejména ve stání správě a se spisovou službou),
- znalost MS Office,
- výborné komunikační a organizační dovednosti,
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k práci.
KOMPETENT V OBLASTI TELEKOMUNIKAČNÍ TECHNIKY (Ž/M)
Služební poměr, místo výkonu: Praha
Náplň práce:
- správa databáze mobilních telefonů a jejich příslušenství,
- řešení požadavků souvisejících s přípravou a vydáváním jednotlivých komponentů,
- komunikace s dodavateli, příprava objednávek a řešení smluvních vztahů,
- práce s ekonomickým systémem a zajištění podkladů pro účetní oddělení.
Ideální uchazeč by měl mít:
- SŠ vzdělání,
- velmi dobré komunikační dovednosti,
- pečlivost a zodpovědnost,
- orientace v moderních technologiích.